Ejay Falcon for "Maalaala Mo Kaya" Brave 44 episode - Ning4u: Anything And Everything's Free
Headlines News :
Home » , , , , , , , » Ejay Falcon for "Maalaala Mo Kaya" Brave 44 episode

Ejay Falcon for "Maalaala Mo Kaya" Brave 44 episode

Written By Ning Buning on Tuesday, April 28, 2015 | Tuesday, April 28, 2015

A tribute of ABS-CBN's "Maalaala Mo Kaya" for SAF 44, is a two-part episode which started last Saturday April 25, highlighting the character of Police Senior Inspector Garry Erana played by Coco Martin and his fiancee Suzette played by Angel Locsin. This Saturday May 2, the life of Police Senior Inspector Rennie Tayrus will be shown .

One of Kapamilya's promising hunk, Ejay Falcon will be portraying PSI Tayrus. "Maalaala Mo Kaya" Brave 44 episode will show how family and country loving sir Tayrus is. It will reveal details on how his family support and believed in him despite his decision in life.



"Dito sa episode na ito sobrang dami ko pong natutunan, para sa akin napaka swerte kong tao, na ako binubuhay ko ang mahal ko sa buhay na hindi nasa panganib. Natutunan ko na pong mahalin ang mga SAF lalo na nalaman ko ang mga pinag-daanan nila at mga pinagdadaanan hanggang ngayon" Ejay emotionally shared.

For always a week of doing "Maalaala Mo Kaya" Brave 44 episode, Ejay shares that he learns to love and appreciate the Special Action Force unit of the Police. Even when he finished taping and got home, they are always in his mind.

"Sa isang lingo ko po na nakasama ang ilan sa kanila kasa-kasama namin ni Coco sila na kumakain, tumatawa, nakikinig sa mga pananaw nila sa buhay, minahal ko na sila, sa totoo lang po pag-uwi ng bahay sila pa din yung nasa isip ko, ini-imagine ko po kasi palagi na yung anong yung nangyari sa Mamasapano na posible ring mangyari din po sa kanila eh" Ejay divulged with sadness.

I asked Ejay one last question about his learning/s on the character of PSI Tayrus and he says "Mas minahal ko po ang mga magulang ko, tapos po narealized ko po talaga na life is short, so mahalin mo yung mga nag-mamahal sa'yo lalo na ang pamilya/magulang mo, kasi yung character ni Tayrus ganun talaga sya eh, tapos natutunan ko din po na kaming mga artista kagaya ko wag magreklamo sa simpleng puyat sa trabaho kasi may mga iba na mas mahirap ang pinag-dadaanan at nasa bingit ng kamatayan para mabuhay ang mga mahal nila sa buhay."

The second episode of "Maalaala Mo Kaya" Brave 44 with Ejay Falcon will be on Saturday May 2 after "Home Sweetie Home" onl


Share this article :

You Tube

Facebook Page

Tiktok

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Ning4u: Anything And Everything's Free - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template